In this position you will provide service support on Canon semiconductor equipment to customers in Austria and secondly to other sites in Germany.
Was wir bieten
Bei Canon fördern wir die Möglichkeiten, Neues auszuprobieren, die eigene Perspektive einzubringen und im Team Wissen offen auszutauschen. Wir bieten ein Arbeitsumfeld mit spannenden Projekten und Produkten sowie eine Unternehmenskultur, in der gegenseitige Wertschätzung und Vielfalt an erster Stelle stehen.
Responsibilities:
- Install semiconductor equipment on site in line with relevant guidelines
- Ensure machines parameters are in line with specification before customer acceptance
- Provide service support to customers in line with service guidelines and good practice
- Provide general telephone assistance to customer queries
- Provide training of staff and customers
- Maintain and improve technical know-how for self and colleagues and keep abreast of on-going technological developments
Wen wir suchen
We need people who can achieve the exceptional by working collaboratively, who have the courage to risk new ways of working and the ability to see the world the way their customers do.
Qualifikationen & Kompetenzen
Weitere InformationenWe offer you an annual salary of at least € 40.000,- gross, which will be adjusted according to your educational background and your experience.
Canon ist ein japanischer Weltkonzern und bereichert Leben und Unternehmen auf unvergleichliche Art und Weise. Wir gehören zu den Top Global Brands und sind Technologieführer im Bereich Imaging. Canon bietet ein breites Portfolio von Foto- und Videokameras, Drucker, Scanner und Komplettsysteme bis hin zu Drucksystemen und Softwarelösungen für Geschäftskunden. Canon setzt auf gegenseitigen Respekt und Nachhaltigkeit. Mehr als 180.000 Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter weltweit verbindet die Philosophie Kyosei
Living and working together for the common good.