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**This position is available for residents in Austria
About Us
We are Ascent! and we help our customers solve problems, elevate, and do existing things better. We are on a mission to help our customers connect data, software, and purpose to create extraordinary outcomes. You could say we are a digital transformation business.
We specialize in software product development, analytics, data science, IoT solutions, machine learning, DevOps optimization, and modernization of applications, data, and platforms.
We work with incredible clients in all types of industries such as smart home devices, space exploration, beer manufacturing, finance, ecology, and logistics. We work with some of the sharpest minds in the brightest businesses and we employ the sharpest minds too!
At Ascent, we also believe in fostering a vibrant office community where collaboration thrives and connections flourish. With our hybrid approach, we prioritize hiring individuals who reside in close proximity to our offices. Our aim is to cultivate a positive atmosphere and sense of belonging by facilitating easy access to the office. However, we welcome applicants from all other areas in the indicated countries, as we value diversity and recognize the unique perspectives each individual brings to our team. Join us in shaping a workplace where proximity enhances collaboration while inclusivity strengthens our community.
Your Responsibilities
Our clients aim to lead their industries or significantly increase their market share through technical innovation and digital excellence. They expect a high level of service and expertise in digital product development, engineering, and UX/UI design. As a (Senior) Customer Success Manager, your mission is to build strong client relationships, turn leads into exciting projects, and transform clients into long-term fans of Ascent.
Working at Ascent
At Ascent we promote a healthy work-life balance by offering flexibility in where you work. We also promote well-being and provide access to Well Being Coaches.
Your development and learning will be taken seriously, and we'll support your professional development with training and certification, with regular feedback and review. It is a fun, supportive and modern workplace where we really live by our company values of Empathy, Energy and Audacity! Ascent also offers a variety of benefits in each of our countries.
Ascent is an equal opportunities employer. We take intentional steps to ensure inclusion and belonging are something real here, not just something we talk about. No person will be treated less favourably because of their gender, pregnancy, and maternity status, marital or civil partnership status, sexual orientation, race, nationality, ethnic origin, age, religion or belief, or disability status. If you require any reasonable accommodation, please let us know when you apply.
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**Diese Position ist nur für Personen mit Wohnsitz in Österreich.
Über uns
Wir sind Ascent! und wir helfen unseren Kunden, Probleme zu lösen, sich zu verbessern und bestehende Dinge besser zu machen. Wir sind auf einer Mission, unseren Kunden dabei zu helfen, Daten, Software und Zweck zu verbinden, um außergewöhnliche Ergebnisse zu schaffen. Man könnte sagen, wir sind ein Unternehmen für digitale Transformation.
Wir sind spezialisiert auf die Entwicklung von Softwareprodukten, Analytics, Data Science, IoT-Lösungen, maschinelles Lernen, DevOps-Optimierung und die Modernisierung von Anwendungen, Daten und Plattformen.
Wir arbeiten mit unglaublichen Kunden in verschiedenen Branchen zusammen, wie beispielsweise Hersteller von Smart-Home-Geräten, Raumfahrt, Bierherstellung, Finanzwesen, Ökologie und Logistik. Wir arbeiten mit einigen der klügsten Köpfe in den besten Unternehmen zusammen und beschäftigen auch selbst die klügsten Köpfe!
Deine Rolle
Unsere Kunden und Kundinnen wollen mithilfe unserer Expertise führend in ihrem Geschäftszweig werden oder ihren Marktanteil durch technische Innovationen und Digital Excellence entscheidend erhöhen. Von uns wird ein hohes Servicelevel und Beratungskompetenz in der digitalen Produktentwicklung, im Engineering und im UX/UI Design erwartet. Als (Senior) Customer Success Manager ist es deine Aufgabe, Kontakte zu diesen Kunden aufzubauen, Leads zu spannenden Projekten zu konvertieren und Kunden langfristig zu echten Ascent-Fans zu entwickeln.
Nice to have:
Arbeiten bei Ascent
Bei Ascent fördern wir eine gesunde Work-Life-Balance, indem wir Flexibilität hinsichtlich deines Arbeitsortes bieten. Zudem legen wir großen Wert auf das Wohlbefinden unserer Mitarbeiterenden und stellen Wellbeing-Coaches zur Verfügung.
Deine individuelle Weiterentwicklung und Lernfortschritte stehen bei uns im Fokus. Wir unterstützen aktiv deine berufliche Weiterentwicklung durch maßgeschneiderte Schulungen, Zertifizierungen sowie regelmäßiges konstruktives Feedback. Unser Arbeitsumfeld ist nicht nur modern, sondern auch inspirierend und unterstützend zugleich. Hier leben wir mit Leidenschaft unsere Unternehmenswerte: Empathie, Dynamik und Entschlossenheit! Ascent bietet auch verschiedene Vorteile in jedem unserer Länder an.
Wir sind ein Arbeitgeber, der aktiv Chancengleichheit fördert. Durch gezielte Maßnahmen stellen wir sicher, dass Inklusion und Zugehörigkeit hier nicht nur leere Worte sind, sondern real erlebte Prinzipien. Wir behandeln niemanden aufgrund von Geschlecht, Schwangerschaft und Mutterschaft, Ehe- oder Lebenspartnerschaftsstatus, sexueller Orientierung, Rasse, Nationalität, ethnischer Herkunft, Alter, Religion oder Weltanschauung, oder Behindertenstatus benachteiligend. Solltest du Unterstützung benötigen, teile uns dies bitte bereits in deiner Bewerbung mit.
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If you have any questions contact our Talent Acquisition team on ta.admin@ascent.io.
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