Adzuna logo

Customer Service Coordinator - Vollzeit

SourceStack
LPAT LeasePlan Österreich Fuhrparkmanagement
Vienna
Vollzeit
Auf diesen Job bewerben

At Ayvens, progress starts with you.

Our ambitions to shape the future of sustainable mobility are powered by our talent. Join us, and get better with every move.

Die Welt der Dienstleistung ist die Ihre?

Sie sind eine kommunikationsstarke und motivierte Persönlichkeit, die sich in einem abwechslungsreichen und eigenverantwortlichen Aufgabenbereich wohlfühlt? Sie haben Interesse an Autos und Erfahrung in der Kundenbetreuung? Sie lieben neue Herausforderungen?

Dann sind Sie bei uns genau richtig!

Wir suchen ab sofort eine/n MitarbeiterIn Customer Service (38,5 h/Woche)

Ihr Arbeitstag

  • Aktive Betreuung und Beratung unserer Kunden telefonisch, per Mail und per Salesforce
  • Datenwartung und Datensystempflege
  • Koordination der Kundenflotten
  • Verantwortung der kompletten Fahrzeugflotte
  • Erstellung von Reportings nach Kundenanforderung
  • Verwaltung von Leasingobjekten
  • Kalkulationen und Rekalkulationen

Ihr Profil

  • Kaufmännische/technische Ausbildung (HTL/HAK)
  • Ca. 3 Jahre Berufserfahrung in der Kundenbetreuung, bevorzugt in der Automobil- oder Versicherungsbranche
  • Ausgezeichnete Deutsch und gute Englischkenntnisse
  • Ausgezeichnete MS Office Kenntnisse
  • Erfahrung mit Salesforce (Ticketsystem OCM) und AS 400
  • Kundenorientierung als Leitsatz
  • Fähigkeit viele Aufgaben parallel bearbeiten zu können
  • Teamfähigkeit, Hands-on Mentalität
  • Sie verlieren nie den Überblick und die Ruhe in intensiven Zeiten

Unser Angebot

  • Eine abwechslungsreiche und herausfordernde Tätigkeit bei dem Branchen-Marktführer in einem dynamischen Team
  • Stabiles Unternehmen mit Innovationsdrang
  • Bruttojahresgehalt von mind. € 32.000,- abhängig von Ihren Qualifikationen und bisherigen Berufserfahrung
  • Flexibles Gleitzeitmodell

Why Ayvens?

With over 3.4 million vehicles managed across more than 42 countries, we provide full-service leasing, flexible subscription services, fleet management services and multi-mobility solutions to customers of all sizes, including large corporates, SMEs, professionals, and private individuals. By leveraging our unique position to lead the way to net zero and further shape the digital transformation of the industry, we are well-positioned to meet the evolving mobility needs of our clients and provide them with the solutions they need to thrive.

At Ayvens, we believe that our success is driven by our commitment to customer satisfaction. Our team is dedicated to delivering innovative solutions and technology-enabled services that help our customers focus on their everyday business. We’re committed to sustainable mobility and have made it a core part of our strategy. In everything we do, we’re guided by the principles of authenticity, curiosity, commitment and collaboration. We aim to foster an organisation that's diverse in people and ideas, where everyone can thrive and be themselves, no matter who they are.

Join us on this exciting journey as we continue to enable the transformation towards large scale adoption of sustainable mobility and provide our customers with the solutions they need to succeed. Follow our page for the latest updates, news, and insights.

*ALD Automotive | LeasePlan are rebranding to Ayvens across all 42 countries by 2025.

Auf diesen Job bewerben

Ähnliche Jobs

Customer Service Coordinator (w/m/d)
ALD Automotive Fuhrparkmanagement und Leasing GmbH
Wien
Customer Service Coordinator (w/m/d)
LPAT LeasePlan Österreich Fuhrparkmanagement
Vienna
Customer & Service Support Coordinator (m/f/d)
ISG Personalmanagement GmbH
Wien, 1010
Customer & Service Support Coordinator (m/f/d)
ISG Personalmanagement GmbH
Wien
Customer Service
STADA Arzneimittel GmbH
Wien